SaMoStreetRace 2007 / II

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
c/p sa amk nitro

Street Style Nedjelja 04.11.2007

Street Style je ipak odluceno da bude 1 dan i to nedjelja 04.11.2007.

Na ovom dogadjaju ce biti dodjeljena 3 pehara i to za:

BEST GERMAN STYLE
BEST JAP STYLE
BEST CLEAN LOCK

Uplata 40 KM

Uplate se moraju izvrsiti najkasnije do 10 sati istog dana.
Kontakt:
Jan Skobic 063 315 033
Alen Basic 061 386 022

vazno:
donijeta je i odluka za se DB DRAG odrzi samo u subotu,
dakle, subota 03.11 db drag
nedjelja 04.11 styling

Početnik
silverstar je napisao(la):
[...]

jel ovo sigurno za db drag, ja sam sinoc dobio obavjest :