Kupovina DSLR fotoaparata HELP?

Kupovina DSLR fotoaparata HELP?

Član
Odlucio sam se za kupovinu DSLR aparata, da malo pocnem ozbiljnije da se bavim fotografijom. Napominjem da bi mi to bio prvi "ozbiljniji" fotoaparat.
Gledajuci recenzije odlucio sam se za Nikon D3100. Sta mislite? U imtecu se cijena krece oko 1100 KM. Ima li neko iskustva sa ovim aparatima, i naravno savjeti, iskustva itd. od ljudi koji se bave fotografijom bila bi pozeljna.
 
Član
Gdje ćeš Nikon :lol: Šta ti nije jasno? Koliko para toliko muzike, ali taj će ti biti sasvim dovoljan za početak.
 
Član
Pretpostavljam da je D3100 ce doci sa kit objektivom!? Moj prijedlog ti je, ako vec imas toliki budjet da kupis polovan Nikon D90 koji je puno bolji! Ali opet ne zelim da te zbunjujem u odluci, najbolje ti je sam da odlucis sta ti treba i koliko ces se zauzeti za fotografiju! Ja sam imao duplo manji budjet i odlucio sam se za Nikon D60 i prezadovoljan sam, ipak sam ja pocetnik kao i ti u ovome! Tako da koji god uzmes neces se pokajati! Nek' je sa srecom! :cool:
 
Član
Deyo je napisao(la):
Gdje ćeš Nikon :lol: Šta ti nije jasno? Koliko para toliko muzike, ali taj će ti biti sasvim dovoljan za početak.

sta to fali nikonu :D :D
I ja sam htio taj uzimati, na kraju dodao jos koju stoju i uzeo D90. Za D90 sve preporuke. 3100 nisam koristio mada vjerujem da nije los aparat. Koliko ja znam 3100 nema in body auto focus, sto znaci da ce ti auto focus raditi samo na novijim objektivima koji imaju motor u sebi, dok ces na starijim moci raditi samo manuelno.
 

IGY

Član
Kako ti boki rece uzmi i zabavljaj se :)
sad ovo sto govroe za polovan d90 je bolja opcija, no ako si jedan od onih koji vole kupiti novu stvar onda ti je ovo dobar izbor, jos ako si simpatizer nikona samo naprijed

ako i kad ga uzmes, prvo procitaj upustva i znat ces 50% funkcija kasnije samo vjebaj skljoacj testiraj obradzuj itd

ako ti zatreba kakvih teksova veznao oko fotografije javi se na pm imam toga na bacanje :cool:
 
Član