VW Golf 2

VW Golf 2

Član
E ovako posto sam pocetnik ovdje da prestavim svoje auto golf 2 td 51kw 85god.
Evo i par slika:
http://www.zaslike.com/viewer.php?file=zfhbsfm9sk5hlx5o1pk.jpg
http://www.zaslike.com/viewer.php?file=3bz7uzg3jfho9plf1fcn.jpg
http://www.zaslike.com/viewer.php?file=q1am79vz12pgjeu21n0.jpg
I mam i par pitanja.Imam osjecaj da slabije ide nego kada sam ga uzo prije 2 god redovno sam ulje filtere mjenjo,dimi puno prije je dimio normalo ,predpostavljam da mi je i lamela slaba a prije se turbina cula sada ne,mozda je i to razlog,kada ga ugasim cuje se ko da nesto zvecka u njoj.
Unaprijed hvala....;)
 

rs6

Član
RE: Slabo ide i puno dimi....

ispitaj dizne, pumpu visokog pritiska, turbinu ...
 
Početnik
sole_boy je napisao(la):
I mam i par pitanja.Imam osjecaj da slabije ide nego kada sam ga uzo prije 2 god redovno sam ulje filtere mjenjo,dimi puno prije je dimio normalo ,predpostavljam da mi je i lamela slaba a prije se turbina cula sada ne,mozda je i to razlog,kada ga ugasim cuje se ko da nesto zvecka u njoj.
Unaprijed hvala....;)

dobar, ocam :D jbg, doslo vrijeme da i golfu treba malo vise od zamjene filtera i ulja da bi radio "ko sat" ;)
 
Član
U startu mi je slab skroz tek nekako na vecim obrtajima potegne....prije je dimio normalo ko i svaki sasvim malo ali sad kada ga u mjestu gasam izbaciva obilan crn dim i jos primjetiosam nazad da mi na auspuh izbaciva ulje nazad po gepeku jes da sam malo pojacao gorivo na bospumpi jer bio sam prisiljen sto slabo ide ali nevjerujem da je bospumpa jedino turbo....
 
Početnik
Taj crni dim sto ti izbacuje je zivo gorivo, neiskoristeno, nesagorjelo...uzalud ti je dodavati gorivo na bosch pumpi (svi to radite?), ako ga motor iz nekog razloga ne moze da sagori...problem ti je ocito turbina, to ti svaki majstor lako provjeri,,
 

rs6

Član
ako si odvrt'o pumpu na svoju ruku, morat ce ici na reglazu, dizne uradit podhitno, i turbo naravno ( jer ako je bilo ulja )
to su uzrocnici crnog dima .....
 
Član