sport air filter ili ti ga zracni

sport air filter ili ti ga zracni

eh ovako ljudi gledao sam na netu nesto o tim sportskim zracnim filterima al sam laik jbg..e sad me zanima sta taj filter nosi sa sobom cuo sam sa jedne strane da daje dobar zvuk, dobar start, da ima nekij 2 do 3 ks vise itd..dok sa druge strane sam cuo da trosi vise goriva..imam fiat bravo 1.2 16 v pa sam nesto gledao neke klipove pravo mocno zvuci a i sto se tice cijene pristupacna je pa eto ako neko ima nesto da kaze o tome bicu jako zahvalan...;)
 
Sajo_Golf GT je napisao(la):
ako ga postavis tako da uzima svjez zrak dobit ces malo snage a sto se tice zvuka to svakako...

ma drug 2-3 ks mi nista ne znace znaci dobivam zvuk dobar jbg mislio sam ga samo spojiti na ono crijevo i to je to..jel trosi vise goriva??
 
eldo.bravo je napisao(la):
Sajo_Golf GT je napisao(la):
ako ga postavis tako da uzima svjez zrak dobit ces malo snage a sto se tice zvuka to svakako...

ma drug 2-3 ks mi nista ne znace znaci dobivam zvuk dobar jbg mislio sam ga samo spojiti na ono crijevo i to je to..jel trosi vise goriva??

da li trosi vise goriva nisam licno testirao ali mislim da je to neosjetna razlika bilo to sada vise ili manje...to ti vise ovisi o tome koliko ti je teska noga na gasu :icon_smile:
 
vise zraka,bolje sagorijevanje,normalno da je manja potrosnja,ali bitna je cinjenica da se naglasi da je ista potrosja u slucaju ako isto vozis i sa i bez S-filtera(ako iskoristavas maksimalno tih imaginarnih 3+ks-a uz te tvoje vise ces potrositi...)
 
Sajo_Golf GT je napisao(la):
eldo.bravo je napisao(la):
Sajo_Golf GT je napisao(la):
ako ga postavis tako da uzima svjez zrak dobit ces malo snage a sto se tice zvuka to svakako...

ma drug 2-3 ks mi nista ne znace znaci dobivam zvuk dobar jbg mislio sam ga samo spojiti na ono crijevo i to je to..jel trosi vise goriva??