Poliranje izduvne grane?

Poliranje izduvne grane?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Član
Kao sto pise, zanima me jel tko zna kako se radi poliranje izduvne grane, i jel se samo ona polira, cime se polira? i jel se dobije na snazi?
 
Član
A ako ja operem auto, da li cu dobit jos konja? :D

Mislim da je to glupost, cuj ako ispoliras da ces dobit na snazi, cista mahalska, kao sto rece bmwscaner uzmi sportsku i rahat :)

poz.
 
Član
Ne znam da li ces dobiti na snazi ali po mojoj logici poliranjem izduvni gasovi lakse "odlaze" i samim tim u cilindru ces imati bolje sagorijevanje! Kazem opet to je moje misljenje ali sam i ja laik u tim stvarima tako da...
 
Član
a to poliranje obicne je glupost...jer ona cim se jednom odvozi ce poet zahrdjat i tu nema price...najbolje je uzeti hromiranu, tj. od nehrdjajuceg celika i staviti, ona ti nece uhvatiti korozije i ljepse se izgledat...a sa snagom nema veze...
 
Član
mozda da je prosiriti ispusne kanale i usisne naravno onda bi nesto imalo efekta ali sa obicnom granom neces nista dobiti
a koje je auto u pitanju?
 
Član
Koji auto? Mislim da nečeš ni osjetiti što češ dobiti ali samo teoretiziram o tome. Nikad nisam presjekao granu po pola da vidim kako izgleda iznutra nakon ...... vremena. Sumljam da se stvorilo toliko smetnje od plinova da osjetno gubiš na snazi. Ti fluidi su sjebani. Polagat ću ih za 2 godine pa ti se onda javim hehe.
 
Član
U pitanju je Golf mk2 1.8 8V, a nista onda necu nista raditi, jer sam kontao da se dobijem na snazi malo, radi prosiravanja kanala, tj samim poliranjem se prosire izduvni kanali...Nis onda...Thx na odg...
 
Član
Ima smisla radit ako je vec glava radjena. Naravno lakse je kupiti vec sredjenu granu. Pogledaj malo fabricke obicne grane iznutra, poprilicno je gruba obrada, ali to pravi razliku tek ako je vec dobro nasviran motor pa nemoze da dise.
 
Član